Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

Με το δεξί ο Ηρακλής στη φάση των "16" 3-0 την Βιτόρια


Βιτόρια -Ηρακλής Liu-Jo 0-3 ( 23-25, 23-25, 19-25)

Πραγματοποιώντας εξαιρετική εμφάνιση ο Ηρακλής κέρδισε με 3-0 σετ (25-23, 25-23, 25-19) τη Βιτόρια στην Πορτογαλία και έκανε σημαντικό βήμα για την πρόκριση του στην προημιτελική φάση του Τσάμπιονς Λιγκ. Ο επαναληπτικός αγώνας είναι την ερχόμενη Πέμπτη στον Εύοσμο. Σημαντική νίκη και για τον Ιταλό τεχνικό Φλάβιο Γκουλινέλι που συνδύασε το ντεμπούτο του στον πάγκο του Γηραιού με το επιβλητικό 3-0 επί της Βιτόρια.

Βιτόρια (Ροτζέιρο): Πειχότο 2, Αρούγιο 1, Γκασπάρ 18, Λάμπα 4, Ροντρίγκες 5, Ρέι 5, Κρουζ (λ-57%), Μαριάνο 2,

Ηρακλής (Γκουλινέλι): Κράβαρικ 7, Σμαραγδής 7, Νίλσον 16, Τίσερ 4, Κονσταντίνοφ 10, Άχρεμ 7, Κονσεϊσάο (λ-57%), Κουλιέρης, Χαριτωνίδης 1.

Η ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΗ

1o σετ : 6-9, 10-12, 15-18, 16-21, 18-21, 18-22, 19-22, 21-22, 21-23, 22-23, 22-24,23-24, 23-25

2ο σετ : 1-0, 1-1, 1-2, 1-3, 1-4, 1-5, 1-7, 2-7,2-8, 3-8, 4-8, 4-9,5-9, 6-9,7-9, 8-9, 8-10, 9-10,10-10,10-11,10-12,10-13, 13-16 , 13-17, 15-17, 16-18, 16-19, 18-19, 19-19, 20-20, 21-20,21-21,21-21, 22-22,23-22, 23-23,23-24,23-25

3οσετ:3-2,4-3,4-4,6-4,6-5,7-6,8-6,8-7,8-8,9-8,9-9,10-9,11-12,11-13,11-14,11-15,12-15,12-16,12-17,12-18,13-18,13-19,15-19, 16-20,17-20,17-21,18-22,19-24,19-25

VITORIA SC (POR) - IRAKLIS THESSALONIKI (GRE): 0-3

Teams Sets 1 2 3 4 5 Total
VITORIA SC (M) 0 23 23 19

65
Iraklis THESSALONIKI (M) 3 25 25 25

75
Duration
25 29 25

79




Με το ένα πόδι στους "8" του Τσάμπιονς Λιγκ βρίσκεται ο Ηρακλής, μετά τη νίκη με 3-0 επί της Βιτόρια στην Πορτογαλία.

Με κορυφαίους τους Νίλσον και Κονσταντίνοφ, ο "γηραιός" πέρασε σαν "σίφουνας" από την έδρα της Βιτόρια, παίρνοντας μία σπουδαία νίκη, στο ντεμπούτο του Φλάβιο Γκουλινέλι στον πάγκο του.

Τα δύο πρώτα σετ κυμάνθηκαν στον πόντο, με τους "κυανόλευκους" να τα κατακτούν με το ίδιο σκορ (25-23), ενώ με ανεβασμένη ψυχολογία στο τρίτο σετ, τα πράγματα "κύλησαν" πιο εύκολα για τον Ηρακλή, που έφτασε στο 25-19 και στην "καθαρή" νίκη.

Πλέον, το μόνο που χρειάζονται οι πρωταθλητές είναι να κατακτήσουν ένα σετ στη ρεβάνς της επόμενης Πέμπτης (19/02) στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να πανηγυρίσουν την πρόκριση στα προημιτελικά της διοργάνωσης.

Εκεί κατά πάσα πιθανότητα θα βρουν τη γερμανική Φριντριχσάφεν, αντίπαλο του Παναθηναϊκού στους ομίλους, η οποία στον πρώτο της αγώνα πέρασε νικηφόρα από την έδρα της βελγικής Κνακ Ρόζελαρ με 3-1 σετ.

Why We Love Beach Volley

Tribute to the most sexy and sunny game on earth... Beach Volley Compilation...


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΑΠ ΗΡΑΚΛΗΣ



Το ΤΑΠ Ηρακλής βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσει στους φίλους του αθλήματος , και στους δημοσιογράφους, πως ο πρώτος αγώνας ανάμεσα στη Πορτογαλική Βιττόρια και τον Ηρακλή Liu-Jo για τη φάση των «16» του Τσάμπιονς Λιγκ δεν θα καλυφθεί τηλεοπτικά. Για τη μη μετάδοση του αγώνα δε φέρει καμία ευθύνη η ΕΡΤ ΑΕ η οποία θα μεταδώσει κανονικά τον επαναληπτικό αγώνα που θα γίνει την ερχόμενη Πέμπτη στο γήπεδο του Ευόσμου. Παρά και τις μεγάλες προσπάθειες που έγιναν τόσο από τη Γενική Διεύθυνση της ΕΡΤ όσο και τη διοίκηση του Ηρακλή, δεν υπάρχει η δυνατότητα μετάδοσης του αγώνα καθώς η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Πετοσφαίρησης (CEV) με δική της πρωτοβουλία προχώρησε στην πώληση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων των εκτός έδρας αγώνων του Ηρακλή στον ΟΤΕ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ LIVE ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠΟ ΤΟ

"Ευχαριστώ στον υπέροχο κόσμο"


Η διοίκηση της ΕΑΠ Λουξ κάνει την εξής ανακοίνωση:
"Η διοίκηση της ΕΑΠ Λουξ εκ μέρους όλης της ομάδας, παικτών και τεχνικής ηγεσίας αισθάνεται την ανάγκη να απευθύνει ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο της Πάτρας που γέμισε το γήπεδο στο παιχνίδι με την Γαλατάσαραϊ για την εκπληκτική του συμπαράσταση.
Τον θέλουμε και στην συνέχεια μαζί μας και η υπόσχεση μας είναι ότι θα τα δώσουμε όλα για να χαρίσουμε μεγάλες στιγμές στην Πάτρα και να την κάνουμε υπερήφανη. Όλοι μαζί, κόσμος, ομάδα και διοίκηση μπορούμε να πετύχουμε σπουδαία πράγματα".

* Οι παίκτες της ΕΑΠ Λουξ θα ξεκινήσουν το απόγευμα της Πέμπτης την προετοιμασία τους ενόψει του Σαββατιάτικου εκτός έδρας αγώνα πρωταθλήματος με τον ΠΑΟΚ.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΡΕΖΙΛΙΚΙΑ


Ανακοίνωση της ΚΟΠΕ για τα συμβάντα στον αγώνα ΑΠΟΕΛ-Διόνυσου αναφέρει: "Συναισθήματα βαθιάς θλίψης, απογοήτευσης και αποτροπιασμού προκάλεσε στην Κυπριακή Ομοσπονδία Πετοσφαίρισης και τους φίλους του βόλεϊ γενικότερα, η ολοκλήρωση της κανονικής περιόδου του Πρωταθλήματος ΟΠΑΠ Α' Κατηγορίας Βόλεϊ Ανδρών. Η διακοπή του αγώνα ΑΠΟΕΛ - Διόνυσου για "δυσφήμηση του αθλήματος" αποτελεί μια "μαχαιριά" στα όνειρα και τις επιδιώξεις των υγιώς σκεπτόμενων ανθρώπων του αθλήματος που υπηρετούμε.
Συνειδητά, κατά καιρούς έχουμε επιδείξει ανοχή, δεχόμενοι πυρά και αστήριχτες κατηγορίες, σε μια προσπάθεια καλής θέλησης για να διαφυλάξουμε και να αναπτύξουμε το άθλημά μας. Διαπιστώνεται ότι το πνεύμα αλληλοσεβασμού που επιδείξαμε και οι προσπάθειες καλής θέλησης για την πρόοδο του αθλήματος, όχι μόνο δεν εκτιμήθηκε, αλλά εκλαμβάνεται ως αδυναμία. Διαβεβαιώνουμε τους φίλους του αθλήματος που νοιάζονται και το υπηρετούν ανιδιοτελώς, ότι η περίοδος ανοχής έχει τελειώσει.
Η Κυπριακή Ομοσπονδία Πετοσφαίρισης θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια εξάλειψης των φαινομένων που προσβάλλουν και ντροπιάζουν το βόλεϊ. Επιβάλλεται, το συντομότερο δυνατόν, να εξαλειφθεί κάθε ίχνος "σκιάς" και προς αυτήν την κατεύθυνση θα κινηθούμε. Με μοναδικό γνώμονα τις αρχές που οδηγούν στο "ευ αγωνίζεσθαι" και με την αποφασιστικότητα που επιβάλουν τα 80 χρόνια ιστορίας του βόλεϊ στην Κύπρο.

Με απόφαση της Γραμματείας της Ομοσπονδίας η οποία διαχειρίζεται τα επείγοντα θέματα και με εξουσιοδότηση του Διοικητικού Συμβουλίου, η τύχη του διακοπέντα αγώνας ΑΠΟΕΛ - Διόνυσου της 18ης αγωνιστικής, παραπέμπεται στη Δικαστική Επιτροπή της ΚΟΠΕ, η οποία θα συνεδριάσει εκτάκτως την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στο φύλλο αγώνα, "ο λόγος της διακοπής είναι η δυσφήμηση του αθλήματος από πλευράς της φιλοξενούμενης ομάδας. Μετά από τρεις προειδοποιήσεις προς τους αρχηγούς των ομάδων και αφού σκοπίμως οι παίκτες της φιλοξενούμενης ομάδας επέδειξαν αντιαθλητική συμπεριφορά δυσφημώντας το άθλημα".

ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΑ ΣΤΟ ΑΠΟΕΛ-ΔΙΟΝΥΣΟΣ


Με την Ανόρθωση να εδραιώνεται στην κορυφή, μετά την ήττα της Ομόνοιας από τον Παφιακό, διεξήχθη η 18η αγωνιστική του πρωταθλήματος πετόσφαιρας αντρών και τελευταία της κανονικής περιόδου.

Χαρακτηριστικό της αγωνιστικής το γεγονός ότι ο αγώνας ΑΠΟΕΛ-Διόνυσου διακόπηκε ενώ η ομάδα της Πάφου ήταν μπροστά με 2-0 σετ.

Όπως έγινε γνωστό, η διακοπή προήλθε από τη στάση της ομάδας του Διόνυσου, οι παίκτες του οποίου μαθαίνοντας το αποτέλεσμα στην Πάφο ουσιαστικά επέλεξαν να μην αντιμετωπίσουν στα πλέι οφς την Ομόνοια, από την οποία χάνουν με 2-0! Πρωτάκουστα πράγματα!

Για να γίνει αυτό, έπρεπε να χάσουν από τον ΑΠΟΕΛ, κάτι που ήταν... δύσκολο από τη στιγμή που οι γαλαζοκίτρινοι έπαιζαν με την εφηβική τους ομάδα (σ.σ. ο ΑΠΟΕΛ έχει ήδη διαβαθμιστεί). Έτσι, με πιθανό μηδενισμό από τη Δικαστική, ο Διόνυσος θα πάρει την 5η θέση και στα πλέι οφ θα παίξει με τη Νέα Σαλαμίνα!

Το θέμα, πλέον, είναι ότι ένας μηδενισμός του Διόνυσου ουσιαστικά θα επιβραβεύσει τη στάση του και θα

αποφέρει αυτό που επιθυμούσε! Πλέον, η μπάλα είναι στη Δικαστική Επιτροπή, που καλείται να πάρει μια από τις πλέον δύσκολες αποφάσεις της ιστορίας του κυπριακού αθλητισμού. Ο διαιτητής έγραψε στο φύλλο αγώνα πως διέκοψε το ματς για αντιαθλητική συμπεριφορά των πετοσφαιριστών, αφού διακωμωδούσαν το άθλημα!

Συγκεκριμένα, γράφτηκε στο φύλλο αγώνα: "Ο λόγος της διακοπής είναι η δυσφήμηση του αθλήματος από πλευράς της φιλοξενούμενης ομάδας. Μετά από τρεις προειδοποιήσεις προς τους αρχηγούς των ομάδων και αφού σκοπίμως οι παίκτες της φιλοξενούμενης ομάδας επέδειξαν αντιαθλητική συμπεριφορά δυσφημώντας το άθλημα".

Σημειώνεται ότι στον αγώνα υπήρχε άνθρωπος της Κυπριακής Ομοσπονδίας Πετοσφαίρισης, η μαρτυρία του οποίου θα αποτελέσει κλειδί στην εξέλιξη της υπόθεσης στη Δικαστική, αλλά και του πρωταθλήματος. Μέχρι, πάντως, τον ορισμό της Δικαστικής Επιτροπής και της έκδοσης της ενδιαφέρουσας αυτής απόφασης, το πρωτάθλημα βόλεϊ δεν μπορεί να συνεχιστεί, αφού παίζονται πολλές θέσεις, που ασφαλώς επηρεάζουν τα χευγαρώματα στα πλέι οφς.

Με το ματς ΑΠΟΕΛ-Διόνυσου να μην υπολογίζεται, η τελική βαθμολογία για την κανονική περίοδο έχει ως εξής: Ανόρθωση 30, Ομόνοια 29, Παφιακός 27, Διόνυσος 25, Σαλαμίνα 26, Ένωση 21, Α. Ε Καραβά 20, ΑΠΟΕΛ 17, Ολυμπιάδα 17.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΑΠΟΕΛ-Διόνυσος 0-2 (διακόπηκε)
Ολυμπιάδα Φρ.-ΑΕ Καραβά 0-3 (18 25, 17-25, 13-25)
Νέα Σαλαμίνα-Ανόρθωση 0-3 (20-25, 17-25, 7-25)
Παφιακός-Ομόνοια 3-0 (25-17, 25-21, 26-24)

Συμπληρώθηκε το καρέ
Δεύτερες νίκες και πρόκριση για Απόλλωνα, Ανόρθωση και Grammar School για το κύπελλο γυναικών πρώτης κατηγορίας. Στην τετράδα πέρασε ήδη η ΑΕΛ που τερμάτισε στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος. Αναλυτικά:
Απόλλωνας-Πανιδαλιακός 3-0 (25-9, 25-11, 25-15)
ΑΕΚ-Ανόρθωση 0-3 (14-25, 15-25, 9-25)
Ολυμπιάδα-Grammar 0-3 (17-25, 25-15, 25-10)