19/06: ΑΣΠ Ερμής – ΓΕ Ηρακλείου 3-0 (25-22, 26-24, 25-23)
20/06: ΓΑΣ Λέσβου – ΑΣΠ Ερμής 1-3 (18-25, 27-25, 20-25, 24-26)
21/06: ΓΕ Ηρακλείου – ΓΑΣ Λέσβου 1-3 (15-25, 25-23, 23-25, 22-25)

| No | Teams | Date GMT | GMT Time/ Result | City | Country | Live Score |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 17 | BRA-FIN | 19/06/2009 | 3-2 | Brasilia | Brazil | |
| 18 | ITA-USA | 19/06/2009 | 1-3 | Firenze | Italy | |
| 19 | FRA-ARG | 19/06/2009 | 2-3 | Lyon | France | |
| 20 | VEN-POL | 19/06/2009 | 2-3 | Caracas | Venezuela | |
| 21 | CUB-RUS | 20/06/2009 | 3-2 | La Habana | Cuba | |
| 22 | KOR-SRB | 20/06/2009 | 1-3 | Jeonju | Korea | |
| 23 | BRA-FIN | 20/06/2009 | 3-0 | Brasilia | Brazil | |
| 24 | BUL-JPN | 20/06/2009 | 3-1 | Varna | Bulgaria | |
| 25 | NED-CHN | 20/06/2009 | 3-0 | Apeldoorn | Netherlands | |
| 26 | CUB-RUS | 21/06/2009 | 2-3 | La Habana | Cuba | |
| 27 | KOR-SRB | 21/06/2009 | 3-0 | Jeonju | Korea | |
| 28 | NED-CHN | 21/06/2009 | 3-0 | Apeldoorn | Netherlands | |
| 29 | BUL-JPN | 21/06/2009 | 1-3 | Varna | Bulgaria | |
| 30 | ITA-USA | 21/06/2009 | 1-3 | Catania | Italy | |
| 31 | FRA-ARG | 21/06/2009 | 3-2 | Nice | France | |
| 32 | VEN-POL | 21/06/2009 | 0-3 | Caracas | Venezuela |

Οι τραυματισμοί και οι απουσίες δεν άφησαν περιθώριο στην εθνική ομάδα βόλεϊ των Ανδρών για να διεκδικήσει μια καλή εμφάνιση απέναντι στη Γερμανία, στον δεύτερό της αγώνα για την 3η αγωνιστική του Ευρωπαϊκού Λιγκ, που διεξήχθη στην Βρέμη. Οι διεθνείς μας έχασαν, όπως και στην πρώτη αναμέτρηση, με 0-3 (16-25, 21-25, 20-25). Ο Κώστας Αρσενιάδης δεν χρησιμοποίησε τον Κώστα Ιωάννου, ο οποίος εξακολουθεί να νιώθει ενοχλήσεις στο πόδι.
Οι Γερμανοί, χάρη στο καλό μπλοκ, προηγήθηκαν γρήγορα με 4-1 και 8-4. Παρά τις προσπάθειες των διεθνών μας η εικόνα δεν άλλαξε στη συνέχεια και οι οικοδεσπότες πήραν το πρώτο σετ με 25-16 σε 23΄. Η βελτίωση της ελληνικής ομάδας στην υποδοχή, στο δεύτερο σετ, ήταν η αιτία που τα «πάντσερ» δεν ξέφυγαν γρήγορα όπως στο πρώτο. Μάλιστα, χάρη σε ένα μπλοκ του Καρυπίδη οι διεθνείς μας ισοφάρισαν (12-12) και στη συνέχεια πέρασαν μπροστά με 13-12. Τα λάθη, όμως, δεν έλειψαν και οι Γερμανοί βρέθηκαν ξανά μπροστά με 16-13, για να φτάσουν στο τελικό 25-21 σε 27΄.
Στο ίδιο έργο θεατές και στο τρίτο σετ. Η νεανική ομάδα των Γερμανών παίζοντας με ενθουσιασμό και επωφελούμενη από τις πολλές απουσίες των Ελλήνων επικράτησε με 25-20, σε 24΄.
«Κάναμε μια πολύ καλή προσπάθεια, παρόλο που το μπλοκ τους ήταν αδιαπέραστο. Μειώσαμε τα λάθη αλλά στο φιλέ δεν καταφέραμε να τους συναγωνιστούμε. Οι μικροί πήραν καλές εμπειρίες που θα τους φανούν χρήσιμες στη συνέχεια. Εξάλλου, βασική μας σκέψη είναι το μέλλον του ελληνικού βόλεϊ», υπογράμμισε μετά το παιχνίδι ο ομοσπονδιακός προπονητής, Κώστας Αρσενιάδης.
ΓΕΡΜΑΝΙΑ (Λοθάνο): Βέστπαλ 6, Σβαρτς 9, Ρίκε, Γκίντερ 9, Φίσερ 3, Κράουζε 12, Τίλε (λίμπερο, 77%), Κάμπα, Κρομ, Μπέμε.
EΛΛΑΔΑ (Αρσενιάδης): Ψάρρας 3, Τσέργας, Καρυπίδης 9, Φράγκος 7, Κανέλλος 7, Ριζόπουλος 8, Παπαδημητρίου (λίμπερο, 62%), Πανταλέων 1, Στεφάνου (100%), Σουλτανόπουλος 1, Μηνούδης.

Οι πολλοί τραυματισμοί και οι απουσίες στοίχησαν, όπως ήταν αναμενόμενο, στην εθνική ομάδα βόλεϊ ανδρών. Στον πρώτο της αγώνα με την Γερμανία, στη Βρέμη, για την 3η αγωνιστική του Ευρωπαϊκού Λιγκ έχασε με 3-0 (20-25, 17-25, 22-25). Καθοριστικό ρόλο έπαιξαν και τα λάθη (27-13). Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού ο Ιωάννου ένιωσε ενοχλήσεις στο δεξί πόδι, ενώ πρόβλημα είχε και ο Φράγκος.
Ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Κώστας Αρσενιάδης και ο συνεργάτης του, Δημήτρης Καζάζης, επέλεξαν τους Ψάρρα, Καριπίδη, Πανταλέων, Φράγκο, Κανέλλο, Ιωάννου και Παπαδημητρίου (λίμπερο). Οι Γερμανοί ξεκίνησαν δυνατά και προηγήθηκαν με 4-1 αλλά οι διεθνείς μας ισοφάρισαν και πέρασαν μπροστά χάρη σε άσσο του Ιωάννου (7-6) και έφτασαν πρώτοι στο τεχνικό τάιμ άουτ (8-7). Οι οικοδεσπότες βρέθηκαν ξανά στη θέση του οδηγού (13-11, 14-11) και επωφελούμενοι από κάποια λάθη των παικτών του Κώστα Αρσενιάδη αύξησαν τη διαφορά στο 16-12. Παρά τις προσπάθειες των Ελλήνων οι Γερμανοί υπερίσχυσαν στο πρώτο σετ με 25-20.
Η υπεροχή των Γερμανών συνεχίστηκε και στο δεύτερο σετ (8-5, 12-6). Η βελτίωση στην επίθεση βοήθησε τους διεθνείς μας να πλησιάσουν στο 11-13 αλλά οι Γερμανοί έφτασαν πρώτοι και στο δεύτερο τεχνικό τάιμ άουτ (16-11), για να νικήσουν με 25-17.
Δύο πόντοι του Καριπίδη βοήθησαν την Εθνική να ξεκινήσει θετικά το πρώτο σετ (2-0) αλλά εξαιτίας των συνεχόμενων λαθών των Ελλήνων, οι Γερμανοί πέρασαν μπροστά με 6-2. Η άνοδος των Πανταλέοντα και Φράγκου στο σέρβις βοήθησε την ελληνική ομάδα να πλησιάσει στο 11-12, 13-14 και να ισοφαρίσει με τον Ριζόπουλο 14-14. Οι Γερμανοί προηγήθηκαν αλλά ο Μηνούδης έκανε το 15-15 και μια άουτ μπαλιά της οικοδέσποινας ομάδας έφερε μπροστά την Ελλάδα. Οι δύο ομάδες συνέχισαν μαζί μέχρι το 21-21 αλλά οι Γερμανοί ψύχραιμοι στα κρίσιμα σημεία επικράτησαν και σε αυτό το σετ.
«Οι Γερμανοί μας πίεσαν στην υποδοχή. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε. Στο τρίτο σετ αν προσέχαμε λίγο θα το παίρναμε. Μετά τον τραυματισμό του Ιωάννου κινδυνεύουμε να μην έχουμε και ακραίους και να μην συμπληρώνουμε εξάδα. Αναγκάστηκα να βγάλω και τον Φράγκο. Να δούμε ποιοι θα παίξουν αύριο», δήλωσε προβληματισμένος ο Κώστας Αρσενιάδης.
ΕΛΛΑΔΑ (Αρσενιάδης): Ψάρρας, Καριπίδης 20, Πανταλέων 6, Σουλτανόπουλος, Φράγκος 1, Κανέλλος 5, Ιωάννου 4, Παπαδημητρίου (λ- 77%) / Τσέργας 1, Μηνούδης 1, Ριζόπουλος 3.
ΓΕΡΜΑΝΙΑ (Λοθάνο): Βέστπαλ 15, Κράουζε 8, Ρίκε 5, Γκίντερ 7, Φίσερ 3, Πόμπε 2, Τίλε (λ- 71%) / Καμπα 3, Σβαρτς 1, Μπέμε 1.
* Στο άλλο ματς του ομίλου: Ρουμανία - Βέλγιο 1-3 (16-25, 21-25, 25-21, 26-28)

